Fundusze Europejskie – wdrożenie nowej marki

Firma Silver MB Koleta Miernik realizuje usługę doradczą „Opracowanie audytu wzorniczego oraz indywidualnej strategii wprowadzenia na rynek krajowy i perspektywicznie rynki zagraniczne nowej marki produktów homedecor”. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Projekt ma na celu wesprzeć firmę Silver MB w procesie wprowadzenia na rynek nowych produktów dekoracji ściennych oferowanych pod marką SurfingOnion.

Nasze nowe produkty to drewniane maski dekoracyjne inspirowane różnymi tradycjami i kulturami. Oferta skierowana jest nie tylko do klienta indywidualnego, ale także przestrzeni biurowych, obiektów z branży HoReCa oraz profesjonalistów – architektów wnętrz, dekoratorów, projektantów.

Wartości marki SurfingOnion to:

  • Ponadczasowe znaczenia – tworzymy oryginalne wzory inspirowane archetypami, mitami, różnymi kulturami i tradycjami.
  • Unikatowość – nasze produkty malujemy i kleimy ręcznie (w krótkich seriach/ na zamówienie) z wykorzystaniem elementów drewnianych, które charakteryzuje unikatowa faktura, kolor, usłojenie.
  • Równowaga – w trosce o naturę popieramy ideę produktów trwałych, solidnych, wykonanych z  materiałów, które starzeją się i odchodzą w sposób niezauważalny dla środowiska.
  • Różnorodność i tolerancja – w świecie globalnych wzorców, szukamy różnorodności – lokalnych smaczków i autentyczności.
  • Radość – chcemy wnosić pozytywne wibracje do życia naszych Klientów, pracujemy z pasją i radością.

Realizacja usługi doradczej wyznaczy kierunek rozwoju marki w oparciu o dane i trendy rynkowe. Wiedza ekspertów będzie dla nas wsparciem w działaniach na rynku lokalnym oraz perspektywicznych rynkach zagranicznych.

Całkowita wartość projektu to 61 500,00 pln
Wkład Funduszy Europejskich wynosi: 50 000,00 pln